Campagnes voor maximale prestaties
Kopers hebben tegenwoordig steeds meer mogelijkheden om online en offline te vinden wat ze zoeken. Maximaliseer uw bereik en leg contact met meer klanten, waar ze ook winkelen. Met maximale prestaties hebben adverteerders toegang tot nieuwe voorraad, indelingen en doelgroepen op alle Google-kanalen, zoals YouTube, Zoeken en Ontdekken.1
Wat u kunt doen met campagnes voor maximale prestaties
Maximaliseer uw bereik
Laat u zien op alle beschikbare plekken en in alle advertentie-indelingen die Google te bieden heeft. Vind nieuwe klanten waar en wanneer ze maar content zoeken of bekijken.
Genereer meer verkeer en omzet
Bereik overal op Google meer converterende klanten en verhoog uw online, winkel- of omnichannel-omzet.
Ontdek inzichten en trends
Krijg actiegerichte inzichten waarmee u de prestaties van uw campagnes kunt verbeteren en vind nieuwe en onverwachte doelgroepen.
Breng uw producten met één campagne bij honderden miljoenen potentiële klanten onder de aandacht.
Optimaliseer voor online doelen en doelen in de winkel
Of uw klanten nu online of in de winkel zoeken naar wat u verkoopt, u kunt ze op beide plekken bereiken. Met campagnes voor maximale prestaties meet en optimaliseert u online verkopen en de gestelde doelen in de winkel, zoals winkelbezoeken, telefoongesprekken en klikken voor een routebeschrijving.
Meer informatieHet is tijd om een campagne voor maximale prestaties in te stellen
Aan de slagVeelgestelde vragen
Maximale prestaties maakt gebruik van uw productfeed in Google Merchant Center en andere invoer die u opgeeft, zoals conversiedoelen, budget, doelgroepsignalen en bestanden voor advertentiemateriaal, om de meest relevante advertenties te tonen op alle kanalen van Google.
In Europa kunnen campagnes voor maximale prestaties worden gebruikt met elke service voor prijsvergelijking waarmee u werkt. De advertenties worden weergegeven op algemene pagina's met zoekresultaten en op alle andere platforms waarvoor de service voor prijsvergelijking is aangemeld.
- Automatisch gegenereerde video's op basis van de aangeleverde tekst- en afbeeldingsitems.
- Automatisch gegenereerde koppen en beschrijvingen op basis van de opgegeven uiteindelijke URL.
- 1 In Europa kunnen campagnes voor maximale prestaties worden gebruikt met elke service voor prijsvergelijking (Comparison Shopping Service, CSS) waarmee u werkt. De advertenties worden getoond op algemene pagina's met zoekresultaten en op alle andere platforms waarvoor de CSS is aangemeld.
- 2 Bron: Google/Ipsos, onderzoek 'How People Shop with YouTube' (Hoe mensen winkelen met YouTube), wereldwijd, juli 2018. 18-64-jarigen die minstens één keer per maand online gaan en in het afgelopen jaar iets hebben gekocht (n=24,017), (3) YouTube-gegevens, juni 2018.